مستر استیج
اجاره تلویزیون شهری اجازه استیج اجاره سیستم صوت یک دهه تجربه و سابقه درخشان

اجاره تلویزیون شهری

تلویزیون های شهری یا ویدئو وال ها (video wall) که این روزها کاربردهای زیادی برای نمایش در فضاهای عمومی و خصوصی پیدا کرده اند، طرفداران زیادی دارند. این تلویزیون ها که نمایشگرهایی هوشمند و بزرگ هستند از دیودهای نوری (LED) تشکیل شده اند. از تلویزیون های شهری می توان در مکان های تجاری و حتی اداری استفاده کرد. بیشترین کاربرد این تلویزیون ها در جهت تبلیغات و اطلاع رسانی است. برای تهیه این تلویزیون ها مواردی را بسته به مکان و نوع استفاده خود در نظر بگیرید، مانند ضدآب بودن، ضد ضربه بودن، شفافیت در نور مستقیم خورشید، ورودی های مختلف و قطعات اولیه با کیفیت خوب. از آنجاییکه خرید تلویزیون شهری به دلیل هزینه بالای آن ها کاری غیرعقلانی و غیراصولی است، برای استفاده بهتر از این وسیله می توانید اجاره تلویزیون شهری را مورد بررسی قرار دهید.

تلویزیون شهری خارج سالن

Outdoor

تلویزیون شهری خارج سالن

Outdoor

انواع تلویزیون شهری

 انواع تلویزیون شهری را میتوان در دو نوع تخت و کرو(دایره ای) دسته بندی کرد.معیار این دسته بندی نیز بر اساس شکل ظاهری ماژول ها و‌نیز نوع چینش آنهاست.تلویزیون های شهری تخت همانطور که از‌نامش مشخص است شکلی تخت دارد و در نوع نصب آنها حالات متفاوتی قابل اجرا نیست.اما‌ نوع دیگری از انواع تلویزیون شهری هستند که کرو یا منحنی نامیده میشوند.این تلویزیون ها شکلی کاملا متفاوت در مقایسه با تلویزیون تخت دارند.به طور مثال نوع ماژول و کابینت این تلویزیون ها به طوری طراحی شده ایت که قابلیت نصب در حالات مختلف ظاهری محدب يا مقعر را دارا هستند

تلویزیون شهری تخت

تلویزیون شهری کرو ( دایره ای)

قیمت تلویزیون شهری

خدمات مستر استیج در کنار مشتری از 0 تا 100

  • ساخت و فروش و اجاره
  • تامین قطعات و لوازم مورد نیاز
  • حفظ امنیت در پروتکل‌های ارتباطی
  • ارتقاء و به روز کردن قطعات و تکنولوژی‌های ارتباطی
  • رفع مشکلات فنی و خدمات پس از فروش

چرا مستر استیج؟

یکی از فاکتورهای اصلی در کیفیت تصاویر پخش شده، نوع پنل استفاده شده در ساخت تلویزیون شهری میباشد. هرچقدر تعداد چراغ های LED روی برد پنل ها بیشتر و فاصله نزدیکتری به هم داشته باشند، رزولوشن تصویر بالاتر میرود و ویدیوها وضوح بیشتری خواهند داشت. فاصله بین چراغ ها با “دات پیچ” و یا “پیکسل پیچ” – Pixel Pitch – محاسبه میشود که عددی به میلیمتر می باشد. ( البته این یکی از فاکتورها در کیفیت این نمایشگرها است که در ادامه توضیح خواهیم داد.) برای ساخت نمایشگر می توان بیش از 10 مدل و کیفیت پنل را انتخاب نمود. در ادامه به معرفی این پنل ها و راهنمای انتخاب آن می پردازیم.